Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Hastane Olayıyla İlgili Açıklamalarda Bulundu Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 25 Mayıs’ta, Burdur Devlet Hastanesinde diyaliz tedavisi gören hastaların durumu hakkında bilgi verdi. Olayın Detayları Koca, 25 Mayıs’ta 2’si yoğun bakımda yatan 33 hastanın diyaliz tedavisine girdiğini hatırlattı. Diyaliz seansını tamamlayıp eve dönen hastalardan bazılarında baş dönmesi,…
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 25 Mayıs’ta, Burdur Devlet Hastanesinde diyaliz tedavisi gören hastaların durumu hakkında bilgi verdi.
Koca, 25 Mayıs’ta 2’si yoğun bakımda yatan 33 hastanın diyaliz tedavisine girdiğini hatırlattı. Diyaliz seansını tamamlayıp eve dönen hastalardan bazılarında baş dönmesi, mide bulantısı, şuur bulanıklığı gibi şikayetler görüldüğünü belirtti.
Bakan Koca, yaşanan durum üzerine hastaların gözetim altına alındığını ve acil durum değerlendirmeleri sonucunda 14 hastanın stabilize edildiğini açıkladı. Ayrıca, 3 hastanın Isparta’ya, 23 hastanın Antalya’ya, 6 hastanın Afyonkarahisar’a ve 1 hastanın Denizli’ye diyaliz ve yoğun bakım ihtiyacıyla nakledildiğini bildirdi.
Koca, üzücü olayda maalesef 3 hastanın hayatını kaybettiğini belirterek, entübe durumda olan hastanın kalmadığını, 14 hastanın tedavilerinin devam ettiğini ve 16 hastanın taburcu edildiğini aktardı. Ayrıca, tedavisi süren hastaların durumlarının iyiye gittiğini ve kendilerine acil şifalar dilediğini ifade etti.
Burdur Devlet Hastanesinde yaşanan bu olayın tüm yönleriyle yakından ilgileneceğini vurgulayan Koca, adli ve idari soruşturma süreçlerinin devam ettiğini belirtti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]