A Milli Kadın Voleybol Takımımız, Milletler Ligi’nde Güney Kore’yi Yendi Kadın Milli Voleybol Takımımız, Milletler Ligi’nin 2. haftasındaki 3. maçında Güney Kore’yi konuk etti. Ay-Yıldızlılarımız İlk Seti 25-20 Kazandı Mücadelenin ilk setini 25-20’lik skorla kazanan Ay-yıldızlılarımız, oyuna iyi bir başlangıç yaptı. Filenin Sultanları Üstün Oyununu Sürdürdü A Milli Kadın Voleybol Takımımız, 2. seti de 25-15…
Kadın Milli Voleybol Takımımız, Milletler Ligi’nin 2. haftasındaki 3. maçında Güney Kore’yi konuk etti.
Mücadelenin ilk setini 25-20’lik skorla kazanan Ay-yıldızlılarımız, oyuna iyi bir başlangıç yaptı.
A Milli Kadın Voleybol Takımımız, 2. seti de 25-15 önde tamamlayarak setlerde durumu 2-0 yaptı.
Üçüncü seti de 25-20 kazanan Kadın Milli Takımımız, maçı 3-0 gibi net bir skorla galip tamamladı.
Filenin Sultanları, bu galibiyetle Milletler Ligi’ndeki 5. galibiyetini elde ederken, galibiyet serisini de 4’e çıkardı. Güney Kore ise 7 maç sonunda sadece 1 galibiyetle kaldı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]