“HAYAL KIRIKLIĞI!” Beşiktaş’ın Göztepe’ye 4-2 mağlup olduğu maçın ardından teknik direktör Giovanni van Bronckhorst, mücadeleyi değerlendirdi. “Büyük bir Üzüntü ve Hayal Kırıklığı” Giovanni van Bronckhorst, maçın başında 2-0 öne geçmelerine rağmen duran toplardan yedikleri gollerle mağlubiyeti yaşamalarının kendisi için büyük bir üzüntü ve hayal kırıklığı olduğunu belirtti. Oyunun içine giremediklerini ve savunmada sorunlar yaşadıklarını ifade…
Beşiktaş’ın Göztepe’ye 4-2 mağlup olduğu maçın ardından teknik direktör Giovanni van Bronckhorst, mücadeleyi değerlendirdi.
Giovanni van Bronckhorst, maçın başında 2-0 öne geçmelerine rağmen duran toplardan yedikleri gollerle mağlubiyeti yaşamalarının kendisi için büyük bir üzüntü ve hayal kırıklığı olduğunu belirtti. Oyunun içine giremediklerini ve savunmada sorunlar yaşadıklarını ifade etti.
Van Bronckhorst, dönen topların önemine vurgu yaparak rakiplerinin bu konuda kendilerinden daha iyi olduğunu dile getirdi. Skorun 3-2 olduğu an oyuncuların gerginleştiğini ve normal oyun düzenlerinden uzaklaştıklarını pumabet belirtti.
Teknik adam, takımın daha iyi savunma yapması gerektiğini vurgulayarak duran topların savaş niteliğinde olduğunu ve bu konuda gelişme göstermeleri gerektiğini söyledi. Van Bronckhorst, takımının şampiyonluk yolundaki performansının şu an için yeterli olmadığını belirterek sorumluluk hissettiklerini ifade etti.
Giovanni van Bronckhorst’un açıklamalarında takımının yaşadığı hayal kırıklığı ve şampiyonluk hedefine ulaşmak için yapılması gerekenler net bir şekilde ortaya konmuş oldu.
Reklam & İşbirliği: [email protected]