Batman Valiliği, İluh Devlet Hastanesi A Blok’unun Boşaltılması Hakkında Açıklama Yaptı Batman Valiliği, Ziya Gökalp Mahallesi’nde bulunan İluh Devlet Hastanesi’nin A bloğunda çökme riski tespit edilmesi üzerine hastanenin boşaltıldığı haberleriyle ilgili açıklama yaptı. Açıklamada Vurgulanan Noktalar: İluh Devlet Hastanesi: 1968 yılında Batman SSK Hastanesi olarak hizmete girmiş ve 1998 yılında ek blok eklenerek hizmet vermeye…
Batman Valiliği, Ziya Gökalp Mahallesi’nde bulunan İluh Devlet Hastanesi’nin A bloğunda çökme riski tespit edilmesi üzerine hastanenin boşaltıldığı haberleriyle ilgili açıklama yaptı.
İluh Devlet Hastanesi’nin açık kalan B bloğunda sağlık hizmetlerinin kesintisiz devam ettiği belirtilmiştir. Sağlık Bakanlığına raporlar ve belgeler sunularak durum aktarılmıştır.
Reklam & İşbirliği: [email protected]